PRIMERES MATERIES

Per 13:15

Bon día, després de uns dies molt moguts al mon sanitari, en totes les retallades proposades, ja es una realitat: estic a l’atur. Es un raves fort, a ningú li agrada esta aturat, i sobretot tenint en comte les perspectives de futur que hi ha, però em de ser positius i mira cap endavant amb filosofia, i mirant-ho positivament: tindré més temps per dedicar-li al bloc!!!, be i la meva dona també diu que per ajudar-la més a casa,..je, je, je. (això si que em deprimeix, es passa el dia manant feina).

Be canviant de tema anem a parla del que ens fa tindre una mica d’il·lusió: La cuina.

Estem en plena temporada de la carxofa, ara estan en la seva màxima plenitud
desprès de les gelades que van arrasar els camps de carxoferes, ara en les bones temperatures, han revifat i com podeu observar estan plenes de fruits.






Com ja sabeu, jo sóc de l’Aldea i aquest és un poble amb molt de camp on mon tio te un gran camp que conrea amb una mica d’ajut de mon pare , per això soc un privilegiat, per tenir tot tipus de verdures de primera mà, mai millor dit del camp al plat i per que pugeu comprova-ho aquet es el carxofar i el del migs ( el que va de blau) mon tio Rafel presentant-vos el seu treball.(LI FEIA MOLTA IL·LUSIÓ SORTIR  A INTERNET, JE, JE )





Que penseu? Preciós eh?

Dic lo camp de carxoferes...

Be ara que ja coneixeu l’origen de part dels productes de la meva cuina passarem a començar a treballar amb elles.

Baix a presentar-vos unes quantes receptes amb carxofes i altres verdures que varem collir com: espinacs, bledes, bestenagues, porros i enciams.


     




Altres receptes

3 comentarios

  1. Francesc, a ningú li agrada quedar-se sense feina, però és de lloar els ànims que hi poses.
    Esperem dons els teus nous plats
    Bona cuina

    ResponElimina
  2. Oooooh Francesc, sento molt que no tingues feina, espero que tornis ben aviat, es un goig treballar en tu i en la teua dona, sempre disposats a donar un cop de ma als que no sabem tant com vatros, i tun tio molt templat que surt per internet ja li pots dir

    ResponElimina
  3. Elisa gracies pels teus anims ja se que per alli dalt tots notareu a falta els meus comentaris de cuina, pero tu ja saps on trobar-mos.

    Narcís el teu esperit posetiu es el que em de tindre tots, i ab bones receptes tot es veu diferen,jeje

    ResponElimina