CAIPRIOSKA DE MADUIXES

Per 14:36 , ,




Font: El Mon de Juju.






L’altra tarda navegant pel bloc de una companya (El món de juju) vaig veure una recepta fascinant, un còctel de maduixa que ella l’anomena “Caipiroska de Maduixa” i vaig pensar:” quin encert, aquest matí e comprat maduixes, serà un presagi?” Com la resta ingredients  els tenia a casa, no hi havia cap excusa per no intentar-ho, li prepararé una sorpresa a la meva dona que fa el torn de tarda i vindrà molt cansada i això segur que li aixeca l’ànim.
Però clar primer tinc que estar segur que es bo, me’n vaig a preparar un ....

Ja torno a estar aquí i uuuuhhhh!!! Es refrescant i exòtic.
No tinc per costum estar a les vuit de la tarda prenent  un còctel, però aquest es un plaer i val la pena.

Quant vinguin  els “ buitres” dels meus amics a sopar els sorprendré, però es clar primer he de sorprendre a la meva dona.

Gracies  Judith per totes les teves receptes en general i aquesta en particular.

Vaig retocar una mica la seva recepta, però això forma part de l’encant de la nostra cuina on cadascú fa una mica de la seva.


Ingredients:

-          Taronges.
-          Maduixes.
-          Sucre morè.
-          Vodka.
-          Gel picat.



Elaboració:


Agafem les taronges i les exprimirem el suc.

Netegem les maduixes i les triturarem fins que quedin ben fines.

En un got tirarem un parell de cullerades de postres de sucre morè , una mica de vodka i gel picat, una mica de suc de taronja i suc de maduixa.

Remenarem be i ja estarà preparat per beure.

La recepta original és amb suc de llimona i el meu petit atreviment, o més ven dit la manca de llimones i l’excés de taronges, em va portar a fer aquesta modificació.

Desitjo que sigui del vostre gust. 




                        BON PROFIT!!!

Altres receptes

1 comentarios

  1. t'has animat, eh?? és boníssima, segur que la teva dona va estar feliç!!!! petonets

    ResponElimina