ROTLLETS DE FIGUES

Per 23:42 ,

En aquest dies al meu poble estem de festes majors i vaig un poc sense para, un rato als bous, un rato al pub, un rato pel ball i molt rato buscant als meus fills que estan en plena edad del “ pavo” i els tinc que controlar un poquet,ja, ja això que no en porten gens malament .

Com podeu comprendre avui ens em aixecat un poc tard i no teníem gents de gana ni de ganes de cuinar, però els joves de casa si que volien menjar alguna cosa.

Ens em posat a la feina la meva dona i jo i al final de postres ens a sortit aquestes fàcils però sofisticades postres.
Espero que el proveu de fer i vos agradi.










Ingredients:

-          Un paquet de pasta brick.
-          Una dotzena de figues.
-          Xocolata de cobertura en perles.
-          Sucre fi.
Mantega










Elaboració : 



Es col·loquen un parell de fulles de pasta escampada damunt del banc de cuina i es pinten amb la mantega desfeta.

A dins de les fulles es col·loquen unes figues pelades i tallades a rodanxes i damunt unes perles de xocolata.

Enrotllem les lamines de pasta i enfornem a 180 graus uns 15 minuts fins que la massa estigué cruixent .

Traurem i deixarem refredar, antes de servir li tirarem lo sucre fi per sobre i ja estarà llest per servir.



Bon profit!!!
  

Altres receptes

0 comentarios