CUCURUTXOS D'ARRÒS EN LLET

Per 04:08 , ,


Ingredients:

-          1 L de llet.
-          1/8 L de nata.
-          100 g de arròs del Montsià
-          Pell de llimona.
-          2 rames de canella.
-          Pasta de full.
-          Motlles en forma de con.












Elaboració:

Posa en una cassola la llet, l’arròs les rames de canella,la pell de la llimona i la nata.
Tindrem a foc suau de 60 a 90 minuts i anirem remenant per que no s’apegui a la cassola.
Quan faltin uns 15 minuts de cocció tirarem lo sucre i mesclarem molt be.
Mentrestant es cou l’arròs, tallarem la pasta de full i muntarem els  cucurutxos per enfornar-los.
Quant son cuits els deixarem refredar.

 L’arròs en llet un cop cuit el separem en dos bols i a un li afegirem cacau en pols per fer-lo negre i deixarem refredar a la nevera.

Un cop tot esta gelat muntarem els cucurutxos com es veu a la imatge.



Bon profit!!!  
















Altres receptes

4 comentarios

  1. M'agrada això que feu publicitat de l'arròs de la terra.
    I els cucurutxos tenen una pinta!
    Nani

    ResponElimina
  2. Que macos t'han quedat Francesc! segur que estaven boníssims. És molt bona idea servir l'arròs amb llet així!! Petonets i gràcies per participar

    ResponElimina
  3. Quan els vaig veure em van agradar molt, vaig pensar que havies tingut una idea molt original. Sempre m'ah agradat els cons i t'han quedat molt bé.

    ResponElimina